Terima Kasih


widgets

Monday, 15 August 2011

Bungkus guk2g & guk1

Tarikh   : 13.08.2011 & 14.08.2011(sabtu&ahad)
Tempat : Ladang Sawit Kg
Jentera  : pikat sd


Sabtu
Sesi pagi

masuk pikat dlm cetok xtau nk g mn nih jln je la dlu smpai lman bnti dgr de x bh bnyi syp jer jln lg bnti snyi jgk mn pegi bh2 ni last g ldg org tua bru la meriah sikit mn nk pacak nih bru trigat de lman org ari tu gna je la lman tu pck je trus nyorok de la 3 4 eko mnekan keliling pikat bkn jauh pn tp msing2 bt xtau jer last de seko mnyahut dr blkang... pikat bls xlama smpai anggar terus terjun nguku2 trus sgkut racik game over...






ahad
sesi pagi

Igt pagi nih nk pegi kbun masuk lah pikat dlm cetok smbil2 nk smpai ke kbun tuh blh try2 klau de bh...ambik jln jauh sikit nk lalu laman suara kasar bln lps nk impit ttba hlg jer try la lalu kot2 de lg...sampai lman park moto dgr de xbh...de seko lambung guk ok jgk suara die nih tp bkn suara ksar tuh...xpe la impit dkat sikit pacak smua nyorok..syp skjap bh bnyi pikat pun smbut bh smpai anggar pikat pn bg angguk anggar trus bh terjun angguk2 terus syp...bh nk terbg kaki da sgkut hehe game over...








sesi petang

rehat2 je...

5 comments:

  1. Tahniah..menapau...smp 2 pulak tuu...

    ReplyDelete
  2. amboiii...2 ekor tu..tahniah2

    ReplyDelete
  3. salam..pikat dah serasi..tapau je la..tahniah2.

    ReplyDelete
  4. chililhill: tq xleh lwn otai hehe
    xreal006: wasalam tp kdg mcm brangin jgk adoi..hahha

    ReplyDelete