Terima Kasih


widgets

Friday, 25 November 2011

bungkus lagi guk1

Tarikh: 25.11.2011
Tempat: Ladang Sawit Kecil
Jentera: Pikat



Pagi nih nak plan nk bwk pikat ronda2 la...biasa la de je ms lapang mmg mikat le...siap msuk pikat dlm cetok trus gerak laman ulangan memandangkn ari nih ari jumaat dpt selaman dua pn da ok...trus grak ke lman target sbb xnk buang msa smpai lamn trus pacak pikat dpan anggr ari tuh slah anggar tu yang bh xnk rapat dkat pikat...siap psg trus cri tmpat nyorok...pikat pn tekan2...seko lyn dri jauh bh menembak belok tmpat lain adoi...pruufff tiba2 seko landing kat dpn nsib baik ddk dlm selimut bh nguku2 prufff trbang tempat lain aikk pnya byk bh seko xnk lyan pikat...tgk pikat ari nih lain mcm je mujuk ny...akhirny melayang seko msuk anggar nguku2 terjun dlam laman nguku seround dua sgkut hehehhe...game over for today...


video





Sunday, 20 November 2011

bungkus guk1

Tarikh:20.11.2011
Tempat: Matau Tinggal(sempadan Krau)
Jentera: Pikat


Lama dah xupdate blog ni...plan nk bwk pikat ronda2 dah lma xbwk maklum la sibuk sgt skang nih...msuk pikat dlm cetok trus gerak ke laman matau tinggal..smp laman dgr bh riuh rendah mmg meriah...pe lg pusing cri port siap seting trus  nyorok pikat pnggil bh lyan dr jauh je de la dkat sjam tnggu dgn sikap bt lintas lngsung atas kepala pikat rilex lambung guk lntak la jgn sikap ajak pikat terbang skali sudah...laman nih bkn kwsan bh tu kot dok lwan dri jauh je...tak tahan tnggu alih laman kdua dekat dgn anggar siap seting nyorok lg...pikat pn tekan2 smpai 2 ekor sekor tekan angguk leh than jgk mainan dia sekor lgi leh la suara sdap dngar...pikat tekan2 dgr2 da mguku je ntah ble masa trun xtau...nguku2 aiikkk ape benda lkat pda kaki nih hehehe...game over...tp xpasti mna stu yang turun ni...









video